Doprava
Způsoby dopravy
U doručení, máme uvedeno, že se k Vám balíček dostane do 2 pracovních dnů. Nyní Vás chceme požádat o trpělivost, doručení se může pozdržet od 3 do 4 pracovních dnů. Balík do ruky u České pošty a.s.
-
Poštovné je v případě platby předem 130Kč, v případě platby na dobírku 130Kč.
-
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky
-
Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky, Česká pošta garantuje předání balíku přímo do rukou adresáta.
-
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
-
Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.
-
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
-
Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
-
Poštovné je v případě platby předem 130 Kč, v případě platby na dobírku 130Kč.
-
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Na poštu.
-
Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky, zákazník si zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
-
V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
-
Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.
-
Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
-
Osobní odběr na prodejnách v Novém Jíčíně, Vyškově a Šumperku je ZDARMA. Taktéž na centrálním skladě na adrese: Rychaltice 159, 739 46 Hukvaldy
-
Při osobním odběru je za zboží možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
-
Vyčkejte prosím na e-mail či SMS s výzvou k vyzvednutí zboží (obojí Vám bude zasláno, až pro Vás bude zboží připraveno).
-
Nárok na vydání zakázky prokažte výtiskem e-mailu či textem doručené SMS obsahující číslo zakázky.
-
Zásilku od České pošty či DPD si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
-
V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
-
Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
-
Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.