Každý den doplňujeme novinky v našem novém e-shopu

Doprava

 

Způsoby dopravy

Balík Do ruky České pošty a.s.
  • Poštovné je v případě platby předem 79 Kč, v případě platby na dobírku 109 Kč.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Do ruky
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky, Česká pošta garantuje předání balíku přímo do rukou adresáta.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky.
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
Balík Na poštu České pošty a.s.
  • Poštovné je v případě platby předem 79 Kč, v případě platby na dobírku 109 Kč.
  • Objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a její služby Balík Na poštu.
  • Zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky, zákazník si zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace včetně podacího čísla balíku.
  • Kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.
  • Na poště bude balíček uchován k převzetí 7 dní, po domluvě až 15 dní.
Přepravní službou Geis
 
Osobní odběry
  • Osobní odběr na prodejnách v Novém Jíčíně, Vyškově a Šumperku je ZDARMA.
  • Při osobním odběru je za zboží možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
  • Vyčkejte prosím na e-mail či SMS s výzvou k vyzvednutí zboží (obojí Vám bude zasláno, až pro Vás bude zboží připraveno).
  • Nárok na vydání zakázky prokažte výtiskem e-mailu či textem doručené SMS obsahující číslo zakázky.
Zboží je možno VYZKOUŠET a vyzvednout osobně v Novém Jíčíně, Vyškově a Šumperku.
 
Poškozená zásilka
  • Zásilku od České pošty či Geis si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
  • V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
  • Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte.
  • Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.